kolmapäev, märts 28, 2007

Elu või kevad?

Kõmm!
Kuskil veebruarist olen hakanud tasapisi värsket õhku hingamas käima. Pluss mulle hädavajalik hommikvõimlemine vähemasti üle päeva. Kuni eile õhtu sain üle pika aja füüsilisest liigutamisest naudingu. Sõitsin 4 ringi a 3km rull(uisk)e. Ja.. mõnus oli. Kella ei kanna ma välja minnes juba ammu aga varasemate kogemuste järgi võis see nii kolmveerandtunnine pingutus olla.

Õhtul selg muidugi ämbris. Aga olin ühel järjekordsel tohtrimanu käigul enesele ühe retseptisalvi soetanud, mis lihaspingeid pidi leevendama. Määrisin peale ja.. määdžik!! avitas. Hommikul oli selg nagu ikka kange ja ei paenduv aga ei valutanud! No näis.. kas hetkeline päikesepaiste või äkki on lootust?

Igastahes olen pärast laupäevast Tarmaku antipropagandapäevakut jälle plussmeele peal.

Kena kevadet ja ...näeme, raisk!?